۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مهار تورم و رشد تولید
نشست هم اندیشی با رئیس حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز ایران
رئیس حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز ایران؛ حسابرسی نقشی تاثیرگذار در بهبود فرآیندهای سازمان
رئیس حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز ایران در نشست هم اندیشی با مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی، هدف از حسابرسی داخلی در سازمان‌ها را همکاری دانست.

رئیس حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز ایران در نشست هم اندیشی با مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی، هدف از حسابرسی داخلی در سازمان‌ها را همکاری دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، حسین سیاری رئیس حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز ایران در روز هفتم آبان ضمن قدردانی از مدیرعامل و عملکرد مجموعه شرکت گاز استان خراسان شمالی، اظهار داشت: حسابرسی داخلی به عنوان مشاور ارشد سازمان می باشد که با توجه به اشرافیت همکاران حسابرسی داخلی در صدد رفع چالش های احتمالی در سازمان است.

سیاری اهداف اصلی حسابرسی داخلی را شناسایی نقاط قوت و فرصت های بهبود و بکارگیری روش‌های منظم به منظور ارتقای کیفی و کمی عملکرد شرکت و بررسی و تطبیق عملیات اجرایی با روش‌های اعلام و ابلاغ شده بر شمرد و افزود: باید از وجود کنترل‌های لازم در شرکت اطمینان حاصل شود تا برنامه‌های مالی و عملیاتی منطبق با سیاست‌های شرکت، صحت و قابلیت اتکا و شفافیت اطلاعات و گزارش های منتشره، مدیریت کارآمد و اثربخش منابع شرکت و در نهایت رعایت قوانین، بخشنامه‌ها و مصوبات به درستی جاری شود.

در ادامه این نشست، سید محمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی، نیز ضمن خوش آمدگویی، از خدمات رئیس و مجموعه پرتلاش امورحسابرسی داخلی شرکت ملی گاز ایران تشکر کرد و حسابرسی را آغاز یک فرآیند کنترلی دانست که بر اساس قوانین و دستورالعمل ها، کمک شایانی برای تعالی و رسیدن به اهداف سازمان می نماید.

هاشمی، حسابرسی داخلی را مشاورانی امین و با تجربه دانست که می توانند این شرکت را در انجام امور مساعدت و همراهی کنند.

وی در ادامه به تشریح عملکرد شرکت گاز استان خراسان شمالی پرداخت و اظهار داشت: تمامی شهرها و بیش از 99 درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

hesabressii
تاریخ:
1401/08/10
تعداد بازدید:
409
منبع:
مهار تورم و رشد تولید
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal