۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مهار تورم و رشد تولید
رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی
توصیه اکید مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی پس از جمع آوری وسایل گاز سوز، شیرهای گاز با درپوش مناسب مسدود شوند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گازخراسان شمالی، سیدمحمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی در این رابطه گفت: رعایت نکات ایمنی ضامن سلامتی و آسایش مشترکین می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گازخراسان شمالی، سیدمحمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی در این رابطه گفت: رعایت نکات ایمنی ضامن سلامتی و آسایش مشترکین می باشد. با توجه به گرم شدن تدریجی هوا تاکید می شود پس از جمع آوری وسایل گرمایشی گاز سوز، شیر‌های مصرف گاز بسته شده و با در پوش مناسب محل خروج گاز مسدود گردد تا شاهد بروز حادثه به علت نشت گاز از محل شیر‌ها نباشیم.

هاشمی افزود: از موارد دیگری که در این فصل سال مورد توجه می باشد مسافرت و یا ترک منزل مشترکین عزیز برای مدت طولانی است که در این زمینه باید وسایل گازسوز منازل خود را خاموش نموده و شیرهای مصرف آنها به ویژه شیر اصلی گاز بعد از کنتور را ببندند که این اقدام موجب می شود با آرامش خاطر مسافرت نمایند.

وی با بیان اینکه گاز طبیعی مایه آسایش و آرامش هموطنان است تصریح کرد: رعایت نکات ایمنی و توجه به پیامها وتوصیه های شرکت گاز، ضامن رفاه و آسایش بوده و بسیار با اهمیت می باشد ضمن اینکه بی توجهی به آن خطرات ناگواری را بهمراه دارد که غیرقابل جبران است.

هاشمی در انتها ضمن تقدیر از مشترکین گاز استان اظهار داشت: مشترکین محترم تاکنون نهایت همکاری را با شرکت گاز بویژه در بحران افت فشار گاز در سال گذشته را داشته اند و امیدواریم همچنان رعایت نکات ایمنی مورد توجه فرار گیرد و بتوانند بخوبی از این سوخت پاک استفاده نمایند.

bokhari
تاریخ:
1402/01/07
تعداد بازدید:
407
منبع:
مهار تورم و رشد تولید
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به شركت گاز خراسان شمالي ميباشد.
Powered by DorsaPortal